Discuție Utilizator:Mishu57

De la Wikipedia, enciclopedia liberă
Salt la: Navigare, căutare
Arhivă
2014

2015

2016

Rugăminte #2[modificare sursă]

În urmă cu câteva luni ați adăugat tabele cu recenzii profesionale în pagini de albume de Kamelot. Puteți proceda la fel și pe pagina Poetry for the Poisoned? --Monsterofain (discuție) 2 ianuarie 2017 11:12 (EET)

Rezolvat.--Mishu57 2 ianuarie 2017 11:16 (EET)
Mulțumesc mult! --Monsterofain (discuție) 2 ianuarie 2017 12:54 (EET)
Puteți proceda la fel și pe pagina Silverthorn? --Monsterofain (discuție) 2 ianuarie 2017 12:55 (EET)

Norbert Apjok[modificare sursă]

Există deja articolul Apjok Norbert, cel mult s-ar putea să trebuiască redenumit. —Andreidiscuție 18 ianuarie 2017 10:23 (EET)

N-am văzut, păstrați-l pe cel potrivit și redirecționați-l pe celălalt... Mulțumesc.--Mishu57 18 ianuarie 2017 10:28 (EET)

Lacul Cătușa[modificare sursă]

Calea ferată care merge la Barboși NU este situată la sud ci la sud-vest și lacul în prezent nu are 7 m adâncime (pe care o avea acum mulți ani). Articolul ăla de la Ecomagazin e o tâmpenie, nu are nici dată și nici măcar nu e semnat. Chiar nu are ce căuta în articolul despre lac.--Accipiter Q. Gentilis(D) 21 ianuarie 2017 23:13 (EET)

Am pus altă sursă pentru poluare. Cu poziționarea căii ferate sunt de acord că e greșită în sursă, iar despre adâncime am să întreb un gălățean.--Mishu57 21 ianuarie 2017 23:22 (EET)
Mișule, nici măcar articolul din Adevărul nu susține treaba, ce naiba ! Înainte de a reface articolul m-am informat un pic. Lacul a avut cândva 7-8 m, dar acum după colmatare parțială, e varză. Există ceva deversări ale combinatului în lac întradevăr, dar lucrurile trebuiesc scrise în alt ton decât cel ziaristic. Dacă tot m-am chinuit să aduc surse ok, nu cred că e în regulă să fie adăugate surse neconforme. --Accipiter Q. Gentilis(D) 21 ianuarie 2017 23:30 (EET) P.S. Am pus la LE art. din Adevărul, fiindcă descrie destul de ok zona.
Bine, las-o-așa...--Mishu57 21 ianuarie 2017 23:32 (EET)
Mulțam de înțelegere.--Accipiter Q. Gentilis(D) 21 ianuarie 2017 23:47 (EET)

Dioxid de carbon[modificare sursă]

Ați plasat în articol eticheta „ton nepotrivit”. Sunteți amabil să explicați în pagina de discuție a articolului ce considerați nepotrivit? Poate putem corecta. --Turbojet 26 ianuarie 2017 17:51 (EET)

Am vrut să bifez „note de subsol”, dar, din greșeală, am selectat „ton nepotrivit” de mai jos; scuze. Am retras eticheta.--Mishu57 26 ianuarie 2017 18:05 (EET)

Revenire cu eticheta „vandalism”[modificare sursă]

Apropo de Istoria bibliotecilor, e o idee bună să folosim butonul Twinkle de revenire asupra vandalismelor doar când credem că chiar e vorba de un vandalism — faptul că celălalt buton ne cere un sumar este chiar un lucru benefic, ne amintește să ne motivăm acțiunile. Problema e că acuzația de vandalism comportă o prezumție de rea credință, ceea ce este de evitat și este considerată chiar a fi atac la persoană. În cel mai bun caz, mențiunea asta poate strica atmosfera de colaborare pentru utilizatorii de bună credință, cum este cazul aici. —Andreidiscuție 31 ianuarie 2017 15:42 (EET)

Recunosc, a fost o eroare, scuze. Mai scapă uneori, încă odată, scuze.--Mishu57 31 ianuarie 2017 15:46 (EET)

Reflinks[modificare sursă]

Bună seara. N-am mai folosit de ceva vreme Reflinks și acum când încerc să fac o modificare la D. S. Mirsky, îmi apare o eroare și nu-mi salvează. Puteți face o probă? --Haptokar (discuție) 4 februarie 2017 17:04 (EET)

Sunt probleme numai cu Internet Explorer, celelalte par să meargă. --Haptokar (discuție) 4 februarie 2017 17:14 (EET)
Văd că referințele 3 și 7 (similare), singurele care erau de modificat, au fost făcute. Probabil cu IE nu merge, fiind mai vechi; eu folosesc Crome.--Mishu57 4 februarie 2017 17:24 (EET)