Discovery Channel

De la Wikipedia, enciclopedia liberă
Salt la: Navigare, căutare
Discovery Channel
Casi discovery channel.jpg
Lansat la 17 iunie 1985
Proprietar Discovery Communications, Inc.
Format imagine 480i (SDTV)
1080i (HDTV)
Slogan The world is just awesome.
Țară Întreaga lume
Limbă Engleză
Sedii Silver Spring, Maryland
Canal(e) surori TLC (The Learning Channel)
Animal Planet
OWN: Oprah Winfrey Network
Planet Green
Investigation Discovery
Discovery Fit & Health
Military Channel
Science Channel
Pagina oficială http://dsc.discovery.com
Acces
Furnizor terestru
Selective TV Inc.
(Alexandria, Minnesota)
K47KZ (Canalul 47)
Satelit
DirecTV Canalul 278
Canalul 1278 (VOD)
Dish Network Canalul 182 (SD/HD)
Canalul 9487
C-Band AMC 10-Canalul 21
Starchoice Canalul 505
Sky Mexico Canalul 251
Dish Network Mexico Canalul 402
SKY Italia Canalul 401
DSTV Canalul 121
Televiziune prin cablu
CableVision (Argentina) Canalul 52
Disponibil pe mai toate sistemele în România Verificați listările dvs. local
Verizon FIOS Canalul 120 (SD)
Canalul 620 (HD)
StarHub TV Singapore Canalul 422
IPTV over ADSL
Sky Angel Canalul 313
AT&T U-Verse Canalul 120 (SD)
1120 (HD)

Discovery Channel este un post de televiziune deținut de compania media Discovery Communications, înființat în anul 1985 și distribuit inițial în Statele Unite[1]. În prezent (iulie 2008), Discovery Channel este distribuit în 170 de țări și teritorii și are un total cumulativ de 1,5 miliarde abonați[1]. Discovery Channel este primul post de televiziune care emite programe documentare[1].

Televiziunile din trustul Discovery Communications care sunt prezente și în România sunt:

Emisiuni[modificare | modificare sursă]

Dispute[modificare | modificare sursă]

În luna noiembrie 2012, RCS&RDS a întrerupt emisia canalelor Discovery Communications, incluzând Discovery Channel. Directorul General al Discovery Communications, Mark Hollinger a trimis o scrisoare publică în încercarea de a anula acțiunea RCS &RDS, atrăgând atenția asupra negării dreptului telespectatorilor de a face o alegere în ceea ce privește canalele vizionate [2]. În replică, RCS&RDS a emis un comunicat de presă în care acuza discursul lui Hollinger preocupat de binele telespectatorilor de ipocrizie și atrăgea atenția asupra faptului că „principala preocupare a reprezentanților Discovery era menținerea unor tarife și a unor venituri garantate cât mai mari”[3].

Referințe[modificare | modificare sursă]

Legături externe[modificare | modificare sursă]