TV Satelit

De la Wikipedia, enciclopedia liberă
Jump to navigation Jump to search

TV Satelit este un ghid TV din România, lansat în anul 1992[1]. Este singurul ghid TV bilunar din România iar în iunie 2007 realiza vânzări de aproape 80,000 de exemplare pe ediție[1]. În vara anului 2002, revista a intrat în portofoliul grupului de presă Ringier[1]. În iunie 2007, grupul Ringier a vândut revista TV Satelit către trustul Heinrich Bauer, în cadrul unei operațiuni mai ample prin care a renunțat la un număr de douăsprezece ghiduri TV pe care le publica în Elveția, Republica Cehă, România și Slovacia[1].

Note[modificare | modificare sursă]

  1. ^ a b c d Grupul Ringier vinde ghidurile TV, 22 Iunie 2007, wall-stret.ro, accesat la 14 septembrie 2010

Legături externe[modificare | modificare sursă]