Proiect:Monumente istorice/Erori

De la Wikipedia, enciclopedia liberă
Jump to navigation Jump to search

Eroare în datele monumentului CS-II-m-B-10915[modificare sursă]

Școala de beton și Școala Generală cu clasele I-VIII nr. 1 sunt clădiri diferite aflate la o distanță de aproximativ 500 metri una de alta...Cam asta ar fi eroarea...

Eroare la monumentul VL-II-m-B-09919[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul localitate: valoarea corectă ar trebui să fie sat Suiești, comuna Stănești

Detalii, surse folosite:

Eroare la monumentul CJ-II-m-A-07242.01[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul : valoarea corectă ar trebui să fie

Detalii, surse folosite:

Monumentul nu este aceasta casa ci bastionul postavarilor aflat in curtea ei.

Eroare pentru monumentul AG-II-m-B-13524[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul:Denumire< valoarea corectă ar trebui să fie <azi, SC Blancfort Savescu SRL>

                                     Datare< sec. xx>

Detalii, surse folosite:<SC Blancfort Savescu SRL>

Eroare pentru monumentul GJ-II-m-B-09170[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul : valoarea corectă ar trebui să fie

Detalii, surse folosite: Monumentul arhitectonic este la nr 172 Dragoieni nu la 171 Dragoieni si numarul 414 in Dragoieni nu exista. Multumesc.

Eroare pentru monumentul GJ-II-m-B-20123[modificare sursă]

 Numarul 414 dragoieni nu exista.

Eroare pentru monumentul BR-II-m-B-02064[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul str. ana aslan nr.8: valoarea corectă ar trebui să fie str. ana aslan nr. 10A

Detalii, surse folosite:

Există o biserică la numărul 10. S-a modificat recent numerotarea străzii?--Strainu (دسستي‎

Eroare pentru monumentul B-IV-m-B-20976[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul : valoarea corectă ar trebui să fie

Detalii, surse folosite: din cate stiu atelierul din bucuresti al pictorului s-a aflat in strada Modei (viitoare pictor Grigorescu, unde tot pe un colt se afla o casa aproape identica.) Am cautat, e drept cu mijloacele mele si in limita timpului meu acte care sa dovedeasca aceasta adresa(Batistei) si nu am gasit. Va rog sa ma contactati daca aveti informatii suplimentare. conf. dr arh. Razvan Luscov UAUIM Bucuresti rluscov@yahoo.com 0726157353

Eroare la monumentul LMI:IS-IV-m-B-04361[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul Str. Sărăriei 15: valoarea corectă ar trebui să fie Str. Sărărie 15

Detalii, surse folosite:

Vă mulțumim pentru raportarea erorii. Discuția cu numele de străzi este lungă și complexă. În cazul de față par să existe 2 străzi, una Sărărie, una Sărăriei. Mai aveți și alte detalii pentru a putea determina exact unde se află acest monument?--Strainu (دسستي‎

Eroare la monumentul LMI:IS-II-m-B-03837[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul : valoarea corectă ar trebui să fie

Detalii, surse folosite:

Sunt 2 surse în articol, una zice 1913-1914, celaltă zice "mijlocul sec. al XIX-lea, cu cupola finalizată în 1915". Mai trebuie investigat.--Strainu (دسستي‎

Eroare la LMI:SJ-IV-m-B-05157[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul Coordonate: valoarea corectă ar trebui să fie 47.313718, 23.604285

Detalii, surse folosite:scrieți alte detalii, dacă este cazul--Kása Róbert (discuție) 8 septembrie 2018 22:17 (EEST)

Mulțumim, am corectat coordonatele (având în vedere și imaginea din Google StreetView). Răzvan Socol mesaj 9 septembrie 2018 17:48 (EEST)

Eroare la LMI:BZ-II-m-B-02426[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul coordonate: valoarea corectă ar trebui să fie 45°10'51.6"N 26°48'22.7"E

Detalii, surse folosite:scrieți alte detalii, dacă este cazul--Aiurix (discuție) 10 septembrie 2018 12:38 (EEST)


Monumentul conține o eroare în câmpul imagine: valoarea corectă ar trebui să fie scrieți valoarea corectă a câmpului

Detalii, surse folosite:in imaginea publicata este sediul politiei, monumentul se afla in spatele acesteia, vezi coordonatele exacte--Aiurix (discuție) 10 septembrie 2018 12:41 (EEST)

CC Andrei Stroe.--Strainu (دسستي‎)  10 septembrie 2018 13:43 (EEST)
Așa e, dar parcă am mai vorbit despre asta. —Andreidiscuție 10 septembrie 2018 15:12 (EEST)
Nu găsesc nimic în arhive, nici aici nici la commons. În mod normal am adăuga parametrul eroare la fotografie și am scoate imaginea din listă, dar nu văd așa ceva la această imagine. De altfel adnotarea imaginii spune același lucru și datează din 2015.
În fine, o să fac corecturile acum și asta este. Multumim Aiurix și Florentina Matache pentru semnalare.--Strainu (دسستي‎)  10 septembrie 2018 15:45 (EEST)

Yes check.svg Realizat--Strainu (دسستي‎)  13 septembrie 2018 10:14 (EEST)

Eroare la LMI:AG-II-m-B-13732[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul localitate: valoarea corectă ar trebui să fie Bogați

Detalii, surse folosite:satul Mărcești nu mai există, este în prezent inclus în Bogați--Strainu (دسستي‎)  19 septembrie 2018 01:15 (EEST)

Eroare la LMI:VL-II-m-B-09865[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul localitate: valoarea corectă ar trebui să fie Comuna Păușești, Vâlcea

Detalii, surse folosite:satul Păușești-Otăsău se află în comuna Păușești--Strainu (دسستي‎)  20 septembrie 2018 13:33 (EEST)

Eroare la LMI:GJ-II-m-B-09349[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul localitate: valoarea corectă ar trebui să fie Bălănești, Gorj

Detalii, surse folosite:Pișteștii din Vale a fost unit cu satul Balănești prin legea 2/1968--Strainu (دسستي‎)  25 septembrie 2018 15:37 (EEST)

Eroare la LMI:AG-II-m-B-13754[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul localitate: valoarea corectă ar trebui să fie Palanga

Detalii, surse folosite:SIRUTA--Strainu (دسستي‎)  28 septembrie 2018 12:34 (EEST)

Eroare la LMI:BV-II-m-B-11520[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul Denumire: valoarea corectă ar trebui să fie Fostă școală evanghelică de desen și gimnastică, fost liceu sportiv, din septembrie 2018, corpul D al Liceului „J. Honterus”.

Detalii, surse folosite:scrieți alte detalii, dacă este cazul--188.27.44.254 (discuție) 13 octombrie 2018 14:36 (EEST)

Eroare la LMI:CJ-I-m-B-06996.01[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul Coordonate: valoarea corectă ar trebui să fie 47°11′52″N 23°51′28″E

Detalii, surse folosite:https://goo.gl/maps/Jf8yYYe1d6Q2--86.122.39.90 (discuție) 16 octombrie 2018 22:10 (EEST)

Eroare la LMI:AG-II-m-B-13427[modificare sursă]

Monumentul conține o eroare în câmpul ante 1916: valoarea corectă ar trebui să fie 1864

Detalii, surse folosite:carte funciara de informare--86.124.94.195 (discuție) 8 noiembrie 2018 13:28 (EET)

În principiu, cele două nu se contrazic. Lista publicată de Guvern menționează ante 1916. Ne puteți oferi mai multe detalii despre sursă (legătură web, imagine etc.)? — KlaudiuMihăilă Mesaj 8 noiembrie 2018 13:44 (EET)
Nu dorim să modificăm informatiile din lista oficială dacă ele nu sunt clar greșite. Asemenea modificări ar face dificilă reconcilierea cu versiunile noi ale LMI.--Strainu (دسستي‎)  8 noiembrie 2018 14:46 (EET)