Discuție Utilizator:Mihai Andrei

De la Wikipedia, enciclopedia liberă
Jump to navigation Jump to search
Nominalizat pentru Debutul anului în cadrul Galei Premiilor Wikipediei Române 2005
Nominalizat pentru Vocea anului în cadrul Galei Premiilor Wikipediei Române 2005
Premiul special pentru colaborarea în domeniul Istorie, în cadrul Galei Premiilor Wikipediei Române 2006

 Arhive:  2005  2006  2007  2008  2009  2010  2011  2012  2013  2014  2015  2016  2017  2018  

Biserica Reformată de pe Ulița Lupilor[modificare sursă]

Având în vedere discuția de mai sus ar trebui redenumit articolul Biserica reformată de pe Ulița Lupilor pentru a include orașul Cluj în titlu. Vezi de exemplu Biserica reformată din Cluj-Orașul de Jos. Nu am idee cum este corect, așa că vă rog pe dvs. să alegeți varianta corectă. --Donarius (discuție) 1 ianuarie 2019 17:17 (EET)

Redenumiri[modificare sursă]

Biserica Evanghelică din Suceava a fost redenumit de Rsocol cu justificarea „nume propriu, în același stil cu celelalte articole din Categorie:Biserici evanghelico-luterane în România”. Ar trebui redenumit, zic eu, dar nu pot să o fac. Ce părere aveți? --Donarius (discuție) 1 ianuarie 2019 17:59 (EET)

Cred că este într-adevăr un nume propriu. --Mihai Andrei (discuție) 1 ianuarie 2019 18:01 (EET)
Am înțeles. Nu vreți să-mi dați dreptate. Atunci să fie toate bisericile evanghelice nume proprii, nu doar una. --Donarius (discuție) 1 ianuarie 2019 18:04 (EET)
Mi-ați cerut părerea și v-am spus părerea. --Mihai Andrei (discuție) 1 ianuarie 2019 18:05 (EET)
Atunci presupun că veți redenumi, nu-i așa? --Donarius (discuție) 1 ianuarie 2019 18:10 (EET)
Dacă e nume propriu, ce să redenumesc?! Este ca și Arcul de Triumf din București sau it:Arco di Travertino (metropolitana di Roma), adică e bine cum e. --Mihai Andrei (discuție) 1 ianuarie 2019 18:15 (EET)
Era vorba de celelalte biserici, ca să fie uniformitate. Una e cu E mare, celelalte sunt cu e mic. --Donarius (discuție) 1 ianuarie 2019 18:21 (EET)

E-mail[modificare sursă]

V-am trimis un e-mail.--Kunok Kipcsak (discuție) 9 martie 2019 22:49 (EET)

Nu știu dacă a ajuns, e posibil să fie ceva probleme.--Kunok Kipcsak (discuție) 13 martie 2019 11:49 (EET)
E-mailul dvs. a ajuns. Momentan sunt în vacanță, la munte. Când voi avea timpul necesar voi citi completările efectuate de dvs. la articolul despre ceangăi. Cu stimă, --Mihai Andrei (discuție) 13 martie 2019 11:57 (EET)
Vă mulțumesc pentru răspuns.--Kunok Kipcsak (discuție) 13 martie 2019 12:09 (EET)

Biserica dintre Brazi[modificare sursă]

Vă rog să încetați cu modificările pentru care nu puteți obține consens în paginile de discuție!--Strainu (دسستي‎)  12 martie 2019 23:40 (EET)

Cred că nu ați citit completarea făcută de mine la articolul respectiv. Altfel nu-mi pot explica faptul că eliminați informații valabile, de interes public, necontestate de nimeni. --Mihai Andrei (discuție) 13 martie 2019 11:40 (EET)

Întrebare[modificare sursă]

Mai menținem eticheta pe care ați pus-o în 2008 articolului Propagandă sau pot să o șterg? Toate cele bune, --Miehs (discuție) 25 aprilie 2019 22:12 (EEST)

Vă rog să o ștergeți. Multe salutări, --Mihai Andrei (discuție) 27 aprilie 2019 12:41 (EEST)

Istoricul paginii[modificare sursă]

Bună seara,
Ca administrator, aveți permisiunile necesare pentru a face unirea istoricul paginilor pe care le uniți. La Biserica Ortodoxă Ucraineană nu ați făcut acest lucru, ci ați făcut redenumirea paginii Biserica Ortodoxă Ucraineană (Patriarhia Kievului) ștergând pur și simplu pagina Biserica Ortodoxă Ucraineană, cu istoricul ei cu tot. Nu mi se pare prea corect. Să fie acesta un răspuns la discuția de la Wikipedia:Cafenea#Articole de unit? Desigur că și aceasta este o metodă de a se mai reduce din numărul sutelor de pagini din Categorie:Articole de unit care așteaptă de ani de zile, dar se deschide astfel calea și pentru ștergeri arbitrare.
Numai bine, --Bătrânul (discuție) 13 mai 2019 22:01 (EEST)

Stimate domn, articolul pe care l-am șters pentru a face loc redenumirii avea exact o propoziție și era posterior articolului mutat. Pentru conformitate:

{{referințe|date=decembrie 2018}} [[File:OCU logo.png|thumb|200px]] '''Biserica Ortodoxă Ucraineană''' sau '''Biserica Ortodoxă din Ucraina''' (în [[Limba ucraineană|ucraineană]]: Православна церква України, ''Pravoslavna tserkva Ukrayiny'') este o [[Biserica Ortodoxă|Biserică Ortodoxă]] din [[Ucraina]], aflată în comuniune cu [[Patriarhia Ecumenică de Constantinopol]].

Numai bine, --Mihai Andrei (discuție) 13 mai 2019 22:04 (EEST)

PS. Articolul mutat a fost inițiat în 12 octombrie 2018, iar articolul șters pentru a face loc mutării a fost inițiat pe 21 decembrie 2018 și a rămas de atunci la stadiul de ciot absolut. --Mihai Andrei (discuție) 13 mai 2019 22:10 (EEST)
Întrebarea mea se referea la istoricul paginii respective, care a dispărut. În fine, nu mai insist - nu am veleități referitoare la cine și ce a scris. Tot e bine că ați preluat fraza introductivă „prelucrată” de mine astăzi. --Bătrânul (discuție) 13 mai 2019 22:19 (EEST)
Vedeți aici. Vă rog să observați și nr. de octeți.

(dif) 13 mai 2019 18:41 . . Mihai Andrei (discuție | contribuții | blocare) 499 de octeți (Format.) (dif) 13 mai 2019 18:31 . . Sîmbotin (discuție | contribuții | blocare) 478 de octeți (wikizare introducere) (dif) 13 mai 2019 18:13 . . PsichoPuzo (discuție | contribuții | blocare) 446 de octeți (dif) 21 decembrie 2018 18:03 . . Sîmbotin (discuție | contribuții | blocare) 412 octeți (Adăugat {{interlingual}}, {{referințe}} și {{wikizare}} (în {{problemearticol}}) (TW)) (dif) 21 decembrie 2018 16:21 . . Ales sandro (discuție | contribuții | blocare) 302 octeți (Pagină nouă: Biserica Ortodoxă Ucraineană sau mai oficial Biserica Ortodoxă din Ucraina (ucraineană: Православна церква України) este o biserică ortodoxă din Ucr...) --Mihai Andrei (discuție) 13 mai 2019 22:27 (EEST)

Părere[modificare sursă]

Aveți o părere la articolul Andy Z. Lehrer [1] --Jean (discuție) 31 mai 2019 06:35 (EEST)

Am răspuns în pagina de discuții aferentă articolului respectiv. --Mihai Andrei (discuție) 31 mai 2019 09:53 (EEST)

Constatare[modificare sursă]

Domnule, bibliografia aia pusă aiurea e bibliografia proiectului respectiv, la care nu ați contribuit cu nimic, căci nu țin minte să fi făcut vreun articol singur, singurel la proiectul ăsta, în schimb tot ce faceți aici de ani de zile este să periați articolele altora, împărtășindu-ne din vasta și neasemuita cultură. Ca să existe supervizorii ăștia elitiști, cineva trebuie să muncească aici. Bibliografia este luată cu copy-paste pentru că mai văd cu 15% dintr-un ochi. Chiar și în condițiile astea am făcut mai multe articole într-un an, decât ai făcut singur, sănătos, în 10. Pe alea care mai sunt de făcut, fă-le singur, pentru că eu nu sunt dispus să îți înghit atitudinea asta [atac la persoană șters], meseriașule.--Țetcu Mircea Rareș 2 iunie 2019 18:02 (EEST)

Domnule Țetcu, știți bine cât de mult vă apreciez și stimez munca. Vă rog să nu vă pierdeți cumpătul dacă înlătur din bibliografie titlurile care nu ajută cunoașterea monumentului respectiv. De exemplu volumul acela despre rotonda din Orăștie, pe care ați găsit de cuviință să-l postați cu toate că nu are nimic, nici în clin, nici în mânecă, cu bisericile fortificate săsești. La fel volumele despre bisericile de pe Valea Hârtibaciului, pe care le-ați postat de asemenea fără discernământ. Cred că ar trebui să vă bucurați dacă îmbunătățesc calitatea articolelor. Nu aștept mulțumiri pentru asta, dar nici să mă atacați în mod vulgar. Vă doresc numai bine. --Mihai Andrei (discuție) 2 iunie 2019 18:10 (EEST)

Images not of Ioan Budai-Deleanu[modificare sursă]

Maybe there is no image of Ioan Budai-Deleanu; probably there is none on the web (I searched). People want an image, and they accidentally collected images of Georg Cantor and [Ioan] Inocențiu Micu-Klein. (The web is a mess.)

I noticed your efforts to knock out the latest incorrect image on Wikipedia and Wikimedia Commons. I confirmed that it is almost definitely, as you indicated, Inocențiu Micu-Klein. (I even found a matching portrait inscribed "IOANNES INOCENTIUS I M KLEIN de SZAD EPISCOPUS FAGARASIENSIS ANNO 1729".)

I have nominated the latest incorrect image for deletion at Commons:Deletion requests/File:Ion Budai-Deleanu.jpg.

I put notes about the incorrect images at Wikidata:Q840643 (Ioan Budai-Deleanu) and at Commons:Category talk:Inocențiu Micu-Klein. - A876 (discuție) 18 iunie 2019 19:50 (EEST)

Vandalism[modificare sursă]

Bună ziua. Utilizatorul 82.137.9.157 a vandalizat anumite pagini, printre care și MCM (am anulat modificările dăunătoare; a folosit un limbaj nepotrivit). --FonAfon (discuție) 3 iulie 2019 16:24 (EEST)

Transilvanism[modificare sursă]

Termenul a fost folosit de Endre Dózsa încă din 1910, iar începuturile lui provin din ultima parte a secolului XIX.--Accipiter Gentilis Q.(D) 4 iulie 2019 20:48 (EEST)

V-am răspuns la format. Trimiterea la transilvanism dezinformează, adică informează excact pe dos. --Mihai Andrei (discuție) 4 iulie 2019 20:49 (EEST)
Nu aveți justificare pentru genul acesta de limbaj.--Accipiter Gentilis Q.(D) 4 iulie 2019 21:35 (EEST)
Dacă vă simțiți jignit, îmi cer scuze. Intenția mea a fost să atrag atenția asupra unor erori, nu asupra autorilor. --Mihai Andrei (discuție) 4 iulie 2019 21:53 (EEST)

Exact, mă simt deranjat și sunt convins că ați folosit termenul în mod intenționat, tendențios. Preferabil ar fi să vi-l retrageți.--Accipiter Gentilis Q.(D) 4 iulie 2019 22:19 (EEST)

În rest sunt deschis să discut asupra subiectelor de acest gen. Iar referitor la Márton, la un moment dat chiar eu l-am scos din articol, crezând că e o făcătură faptul că a fost în DS. L-am reintrodus ulterior, după ce m-am interesat mai bine cum stă treaba.--Accipiter Gentilis Q.(D) 4 iulie 2019 22:23 (EEST)