Kiss TV (Romania)

De la Wikipedia, enciclopedia liberă
Salt la: Navigare, căutare
Kiss TV
283px × 280px
Lansat la 9 noiembrie 2006
Proprietar Antenna Group
Format imagine 16:9
Slogan Asculți doar HITURI!
Țară Flag of Romania.svg România
Flag of Moldova.svg Moldova
Acoperire Flag of Romania.svg România
Flag of Moldova.svg Moldova
Sedii București, sector 2
B-dul Dimitrie Pompeiu, nr 9-9A, Corp 20, etaj 8
Numit în trecut TV K Lumea
A înlocuit canalul TV K Lumea
Canale înrudite Prima TV
Pagina oficială www.kisstv.ro
Acces
Furnizor terestru
Retransmisia prin relee terestre este limitată
Satelit
INTELSAT 902 11147 MHz
Televiziune prin cablu
UPC
RCS-RDS
Dolce
NextGen / AKTA

Kiss TV este un post de televiziune cu specific muzical, care se adresează tinerilor cu vârsta între 18 și 30 de ani, parte a grupului Antenna Group, ce funcționează în România.

Istoric[modificare | modificare sursă]

Primul post muzical românesc, Atomic TV, a deschis piața în 1999, devenind astfel principalul post de profil din România. Printre emisiunile de succes ale postului, s-au numărat: Atomic Cafe, Selector, Reactor, Insomnia, Vibrații, Aria 52, Rockada, Andrenalize, Romanian Top 100, Klub Bizzar, Febra, Subcultura etc.

În urma datoriilor acumulate către firma Empire, firmă care a produs o mare parte din clipurile difuzate pe post, marca Atomic a fost pusă sub sechestru și scoasă la vânzare, astfel încât, după o lungă perioadă de procese, Atomic TV a fost nevoit să renunțe la propria denumire, transformându-se astfel în TV K Lumea (sloganul cu care postul s-a lansat) - iunie 2004.

După integrarea sa în cadrul SBS Broadcasting Group (august 2006), postul a trecut printr-o serie de modificări, ajungându-se până la tranformarea numelui, în KissTV (noiembrie 2006) și abordarea unui nou stil. Valoarea de piață a tranzacției a fost estimată la 3,5 milioane de euro.

La începutul anului 2014, Kiss TV a fost preluat în întregime de trustul grecesc Antenna Group, în urma retragerii de pe piața românească a trustului ProSiebenSat.1 Media, vechiul proprietar al postului (2006-2013).

Legături externe[modificare | modificare sursă]